Svi nekako uspemo da se tokom leta približimo izgledu koji bismo želeli, ali se brzo vraćamo starim navikama kada prođe sezona kupanja. Šta se to dešava i kako da formu koju smo gradili održimo cele godine?

Odgovor je jednostavan, potrebna je fizička aktivnost i pravilna ishrana. Isto ono što je dovelo do rezultata. Ali zašto se ljudi jako retko pridržavaju određenih navika kada prođe leto?

Zbog više slojeva odeće koje nosimo tokom jeseni i zime često zaboravimo da stanemo ispred ogledala ili na vagu, ulenjimo se lepotu svog tela ,,menjamo“ za lepu garderobu koja ga prekriva. Brzo zaboravimo na potrebu da nastavimo sa zdravim navikama i svoje telo prepustimo „zimskom snu“. Naravno, postoji rešenje.

Nastavite da vežbate!!!

Kako god i koliko god! Čak i ukoliko ne uspete da nastavite da radite intenzitetom kojim ste radili preko leta, važno je da na bilo koji način održavate formu. Prilagodite ciljeve godišnjem dobu i nemojte da padate u depresiju ukoliko niste na nivou na kom ste bili. Važna je navika koja će Vam pomoći da ne morate da se pozdravljate od Vašeg letnjeg tela.

Zabavljajte se

Ukoliko Vam je naporno ili dosadno da vežbate, jesen i zima su prava prilika da menjate. Menjajte vežbe, menjajte program treninga. Istražujte šta sve Vaše telo može i kojim sve aktivnostima možete da se bavite. Nađite društvo za kolektivne sportove. Možete čak i da redukujete učestalost vežbanja. Bilo šta što će održati Vašu motivaciju da nastavite sa zdravim navikama.

Redukujte ishranu

Ovo izgleda lakše reći nego uraditi (i uvek je tako), posebno kada krene sezona proslava. Ali, ako želite da tokom čitave godine ostanete fit i zdravi morate da počnete da razmišljate o tome da ne jedete previše, da ne unosite previše prostih ugljenih hidrata i masti. Uz odgovarajuću korekciju ishrane i fizičku aktivnost, nećete imati problema.

Hranite se mudro

Nemojte da jedete ugljene hidrate kasno uveče ako želite da ne nestane sav trud koji ste ulagali tokom proleća i leta. Popijte vodu, pojedite predveče nešto iz asortimana proteinskih proizvoda u manjim količinama i ubacite sveže povrćne salate. Idite ranije na spavanje ili uradite nešto treće kako bi se sudržali od toga da jedete kasno uveče.

Vrhunski treneri su tu da Vas upoznaju i vode kako da najbolje održite formu. Njihov posao je da sve vreme budu sa Vama i da znaju da Vas ,,naprave“ i sačuvaju naj-fit  što možete biti.